Stříbrné náušnice dámské AG 925/1000- zapínání klapka

Dodání zboží

Zboží dodáváme na adresu zákazníka Českou poštou na dobírku nebo normálním balíkem dle velikosti a charakteru objednaného zboží.
Poštovné a balné pro ČR je 100Kč na dobírku, 90Kč při platbě převodem.
Při objednání těžšího zboží může být částka standarního poštovného dle váhy navýšena.
Zboží dodávané prostřednictvím přepravce je vždy zabaleno do ochranných obalů, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození. Použité ochranné obaly nemusí korespondovat obsahu.
Poštovné na Slovensko je cca 7€ (170,-). Toto stardatní poštovné může být dle váhy navýšeno. Na Slovensko nezasíláme na dobírku.

Dodací lhůty

Nabízené zboží, které se nachází na obchodě je k dodání běžně do 1-7 pracovních dnů. Nejběžnější dodací lhůta je 2-5 dny od objednání zboží, někdy zasíláme zboží i ten samý den. Pokud není možné zboží dodat do 1-7 pracovních dnů, oznámíme kupujícímu nejpozději do 3 pracovních dnů jiný termín dodání zboží.

Platební podmínky

Zaplatit zboží lze:

-na dobírku při převzetí od přepravce (Česká pošta s.p.),
-hotově při osobním odběru na našem obchodě
-bezhotovostně na účet předem na základě platebních informací zasílaným v potvrzovacím emailu u objednávky.

Reklamační řád

Argentum poskytuje záruku na zboží v rozsahu ustanovení obecně platných předpisů(24 měsíců). Zjistí-li kupující po převzetí zboží, že má zboží vady, je povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu jedním z níže uvedených způsobů: zasláním e-mailu, telefonicky nebo prostřednictvím pošty. Reklamace se nevztahuje na poškozené zboží nevhodným používáním (např: úmyslným přetžením, rozbitím, nevhodnou manipulací atd). V případě poničeného obalu zboží při převzetí balíku, je nutné reklamaci uplatnit u České pošty a to ihned po převzetí. Při podání reklamace je nutno předložit: reklamované zboží v kompletním stavu (tj. např. u vypadlých zirkonových kamenů včetně těchto kamenů), kopii prodejního dokladu (faktury) - při nesplnění těchto podmínek nebude reklamace uznána. Budeme velmi rádi, pokud přiložíte i stručný popis závady a jak k ní došlo, abychom mohli reklamaci co možná nejdříve vyřídit. Reklamace je nutné zaslat vždy doporučeně (ne na dobírku) na naší adresu. Reklamované zboží pečlivě zabalte (protinárazový obal, popř. krabička atd.), aby nedošlo k poškození při přepravě. Reklamaci může vyřídit i jiný e-shop provozovaný prodávajícím za dodržení všech zákonných podmínek. Jako oprávněnou nelze uznat reklamaci zboží, jehož vady vznikly: neodborným použitím, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy. Reklamace se nevztahuje na zničené zboží dodané v nekompletním stavu prodávajícímu, či jinak poničené nevhodným užíváním (např.odřené, ohnuté, přetržené atd.) Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, zajistí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace, výměnu zboží, případně vrácení peněz.

-Prodávající odpovídá pouze za všechny skryté vady, které má prodané zboží při převzetí kupujícím a které se vyskytnou v záruční době.
-Délka záruční doby, vztahující se na veškeré námi nabízené zboží, je 2 roky ode dne převzetí věci kupujícím.
-Při uplatnění reklamace musí kupující prokázat, že reklamované zboží pochází od prodávajícího předložením originálu či kopie vydaného prodejního dokladu.
-Prodávající neodpovídá za vady, které vzniknou nešetrným zacházením nebo násilným mechanickým poškozením zboží ze strany kupujícího.
-Při uplatnění reklamace na vadu zboží je prodávající povinen prověřit o jakou se jedná vadu (odstranitelnou či neodstranitelnou).
-Pokud se jedná o vadu neodstranitelnou, může prodávající zboží vyměnit, poskytnout slevu nebo vrátit kupujícímu plnou kupní cenu a to dle dohody obou stran.
-Pokud se jedná o vadu odstranitelnou postupuje prodávající následujícím způsobem : Odstraní na své náklady a bez zbytečného odkladu (nejpozději do 30ti dnů od převzetí reklamace) zjištěnou vadu.
-Pokud nebyla věc ještě použita může kupující dle svého uvážení a možností tuto věc vyměnit.
-V případě, že je vadná pouze součást věci, má kupující právo na výměnu této součásti a nikoli celé věci.
-Jestliže se na opravené věci vada vyskytne opětovně (rozumí se podruhé) nebo pro větší počet vad nelze věc řádně užívat prodávající vadnou věc vymění, poskytne slevu nebo vrátí kupní cenu.
-Po uplynutí 2 leté záruční doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží, které nebyly v této lhůtě u prodávajícího zákazníkem uplatněny. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou v důsledku jejího provádění nemohl zákazník zboží řádně užívat.

Práva a povinnosti prodávajícího

Objednávka se stává závaznou po jejím zadání do objednávkového systému. Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že není schopen zboží dodat v požadovaném množství. V takovém případě je povinnen kupujícího o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat na jím uvedenou e-mailovou adresu, popř. mobilní telefon.

Práva a povinnosti kupujícího

Kupující je povinen uvést v objednávkovém formuláři všechny položky označené prodávajícím jako povinné. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, která mu byla sdělena ještě před odesláním závazné objednávky. Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě jsou konečné, jsme plátci DPH. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout ihned při převzetí a platbě dobírkové částky dopravci. Zjistí-li kupující, že zboží má porušený obal, či zboží je např: poničené přepravou, rozbité apod. musí reklamaci uplatnit sepsáním reklamačního protokolu neodkladně u přepravce (Česká pošta) a tím zboží nepřevzít. Pouze tak může být reklamace poničeného zboží dopravou uznána. V případě, že kupující nezkontroluje obsah zásilky přímo při převzetí u dopravce, pozdější reklamace z důvodu poškození při přepravě nebude uznána.
Povinností kupujícího je taktéž bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných skrytých závadách. Při reklamaci se řídí reklamačním řádem prodávajícího.

Obchodní podmínky

Adresa kamenného obchodu

Argentum - Petra Vavříková
Kostelní 103
344 01 Domažlice

E-mail: argentum.shop1@seznam.cz
petfenclova@seznam.cz
Tel:+420603526764

Sídlo společnosti

Argentum - Petra Vavříková
Tovární 49
344 01 Domažlice

IČO: 69946736



Dodání zboží

Zboží dodáváme na adresu zákazníka Českou poštou na dobírku nebo normálním balíkem dle velikosti a charakteru objednaného zboží.
Poštovné a balné pro ČR je 100Kč na dobírku, 90Kč při platbě převodem.
Při objednání těžšího zboží může být částka standarního poštovného dle váhy navýšena.
Zboží dodávané prostřednictvím přepravce je vždy zabaleno do ochranných obalů, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození. Použité ochranné obaly nemusí korespondovat obsahu.
Poštovné na Slovensko je cca 7€ (170,-). Toto stardatní poštovné může být dle váhy navýšeno. Na Slovensko nezasíláme na dobírku.

Dodací lhůty

Nabízené zboží, které se nachází na obchodě je k dodání běžně do 1-7 pracovních dnů. Nejběžnější dodací lhůta je 2-5 dny od objednání zboží, někdy zasíláme zboží i ten samý den. Pokud není možné zboží dodat do 1-7 pracovních dnů, oznámíme kupujícímu nejpozději do 3 pracovních dnů jiný termín dodání zboží.

Platební podmínky

Zaplatit zboží lze:

-na dobírku při převzetí od přepravce (Česká pošta s.p.),
-hotově při osobním odběru na našem obchodě
-bezhotovostně na účet předem na základě platebních informací zasílaným v potvrzovacím emailu u objednávky.

Obchodní podmínky

-Ceny objednaného zboží jsou konečné, včetně DPH a jsou platné do doby zaslání zboží zákazníkovi
-Prodávající - Argentum se zavazuje řádně informovat zákazníka o vlastnostech prodávaného zboží, o způsobu použití a údržby. Je-li to potřebné s ohledem na povahu zboží zajišťuje prodávající - Argentum potřebné informace v písemném srozumitelném návodu přiloženém k dodanému zboží nebo v popisu u konkrétního nabízeného zboží.
-Prodávající - Argentum si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě:
-objednané zboží není dostupné skladem
- zákazník neprovede platbu předem na účet prodejce(pokud není ujednáno jinak)
- údaje vyplněné zákazníkem jsou nepravdivé či neúplné
- osobní údaje vyplněné zákazníkem v objednávce jsou zpochybnitelné a vykazují známky zneužití systému prodejce
-zákazník o závazně objednané zboží projeví nezájem
- při nevyzvednutí zaslaného zboží bude vymáháno poštovné (platí při zboží na dobírku)
-Fotografie produktů v internetovém obchodě mají pouze ilustrační charakter a nemusí přesně odpovídat skutečnosti. (barva, stíny fotografií atd.)

Objednávka zboží

Objednat zboží lze prostřednictvím internetového obchodu, popř. mailem, písemně nebo telefonicky.
Objednávka je pro obě strany závazná.
Vyhrazuje me si u všeho zboží (jedná se o přírodniny a unikátní kusy, které mají určité drobné odlišnosti) částečnou možnou variantnost barevného odstínu a odchylek v rozměrech a váze zboží. Fotografie na webu jsou uvedeny jako orientační.

Vrácení zboží

Tento článek se vztahuje na nákup zboží prostřednictvím našeho e-shopu. Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodu dle § 53 odst. 6 a 7 Občanského zákoníku v platném znění 367/2000 Sb. a to do 14 dnů od převzetí. Kupující je však povinen při využití tohoto práva o této skutečnosti informovat prodávajícího na argentum.shop1@seznam.cz, doručit zboží (obyčejným nikoliv dobírkovým balíkem) na vlastní náklady prostřednictvím České pošty na adresu prodávajícího a to ve lhůtě 14dnů od převzetí zboží. V případě, že tato lhůta nebude dodržena nelze již od smlouvy odstoupit. Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení, s veškerým příslušenstvím včetně přiložených záručních listů, faktur, dodacích listů a návodů. Peníze budou vráceny na běžný účet kupujícího vedeného v České republice bez poplatku. Dle § 53 odst.10 má dodavatel(prodávající) právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Splatnost vrácené částky je stanovena na 30 dnů od doručení zboží na adresu prodávajícího.

Stížnosti a připomínky

Stížnosti a připomínky zákazníků, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a zákazníkem vyřizuje prodávající v souladu s platnými právními předpisy. Stížnosti a připomínky může zákazník uplatnit v kterékoliv prodejně prodávajícího nebo může použít e-mailovou adresu: argentum.shop1@seznam.cz
Pokud je obsahem stížnosti reklamace zboží, je vyřizována v souladu s platným Reklamačním řádem.

Rozhodné právo

Práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z uzavřeného smluvního vztahu se řídí právním řádem České republiky.
Případné spory smluvních stran budou přednostně řešeny smírnou cestou, pokud se nepodaří spor takto vyřešit, bude jej rozhodovat soud příslušný podle zákona č. 99/1963 Sb. občanského soudního řádu v platném znění.
Smluvní vztah se řídí zákonem č. 40/1964 Sb. Občanským zákoníkem v platném znění 367/2000 Sb., je-li Zákazníkem podnikatel, řídí se vztah zákonem č. 513/1991 Sb. obchodním zákoníkem v platném znění.
Ustanovení Obchodních podmínek se nevztahuje na osoby – podnikatele ve smyslu § 2 z.č. 513/1991 Sb. a § 52, odst.3 z.č. 40/1964 Sb. Občanského zákoníku v platném znění 367/2000 Sb.
Argentum je oprávněn měnit a doplňovat Obchodní podmínky z důvodu změny platné legislativy nebo změn na zahraničním trhu. Obchodní podmínky jsou platné a účinné po celou dobu trvání nároků vyplývajících ze smluvního vztahu. Obchodní podmínky nabývají platnosti dne 1.12.2008

Prohlášení o zpracování osobních údajů

Provozovatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží pouze a především pro usnadnění objednávek zákazníků. Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami a nabídkami. Osobní údaje zákazníků provozovatel nepředává žádné další osobě a jsou chráněny. Údaje, které provozovatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení ke svému účtu. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na argentum.shop1@seznam.cz nebo tuto skutečnost oznámí provozovateli telefonicky.

Kontaktní údaje

Mineral Argentum
Kostelní 103
344 01 Domažlice

Tel: +420 603 526 764
E-mail: info@mineralargentum.cz

 

Kde nás najdete:

Podobné produkty

© Mineral Argentum 2024 VPsystem ® tvorba www stránek